სასწავლო თემის ავტორი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სახელი, გვარი
|
ფიქრია მახარაშვილი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
რაიონი
|
ხაშური
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სკოლა
|
სსიპ ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფ: ოსიაურის საჯარო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ქალაქი
|
ხაშური
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
თემის
დასახელება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
World Wide
Web-მსოფლიო აბლაბუდას ქსელი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საგანი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინფორმაციული და
საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები (ისტ)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დონე/კლასი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დაწყებითი საფეხური,
VI კლასი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
განხორციელების დროის
ჩარჩო
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 კვირის განმავლობაში.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის აქტუალობის დასაბუთება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინტერნეტი თანდათანობით ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი ხდება.
საგაკვეთილო პროცესის დროს, როდესაც განვიხილავდით
რა არის ინტერნეტი და ვეცნობოდით მისი განვითარების ეტაპებს მოსწავლეებში გაჩნდა
ინტერესი სკოლაში ჩაეტარებინათ გამოკითხვა, ინტერვიუების მეშვეობით და გამოევლინათ
რა ინფორმაციას ფლობდნენ ინტერნეტზე, იცოდნენ თუ არა როდის და სად წარმოიშვა, როგორი
ქსელები არსებობდნენ და იცნობდნენ თუ არა საძიებო სისტემებს, იცავდნე უ არა საავტორო უფლებებს და ა.შ
გამოკითხვის
შედეგად გამოვლინდა, რომ მწირია ცოდნა საზოგადოებაში და ასევე გამოიკვეთა ინტერესი
თემასთან დაკავშირებით. ამიტომ გაჩნდა იდეა დაგვეგეგმა პროექტი, რომელიც მოსწავლეთა
ინტერესებიდან გამომდინარე ყველა კითხვას გასცემდა პასუხს და მათი ცნობიერება აღნიშნულ
თემასთან დაკავშირებით გაიზრდებოდა.
ასევე პროექტი საშუალებას მოგვცემდა თითოეული
მოსწავლე უფრო აქტიურად ჩართულიყო ძიების პროცესში, რაც თავის მხრივ ზოგადად მთელი
კლასის გააქტიურებას და მათი უნარების გამოვლენას შეუწყობდა ხელს.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მიზნის ფორმულირება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოკლევადიანი
მიზნები:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
·
პროექტის ფარგლებში
მონაწილეებმა მოახდინონ იდეების გენერირება.
·
მოსწავლემ შეძლოს
მოიპოვოს სანდო ინფორმაცია, როგორ და სად შეიქმნა ინტერნეტი, მასალის ძიებისას
ეფექტიანად გამოიყენოს საძიებო სისტემები.
·
მოიძიოს მასალა
ვებ-საიტებსა და ვებ-გვერდებზე, ინტერნეტ ბრაუზერების მნიშვნელობაზე და სამისამართო სისტემაზე.
·
ისაუბროს ინტერნეტ
ინფორმაციის სანდოობაზე და საავტორო უფლებების დაცვაზე.
·
პრეზენტაციის სახით წარმოადგინოს თავიანთ
ნამუშევრები აღნიშნულ თემასთან
დაკავშირებით.
·
მოიძიონ ვიდეო ინტერნეტის შექმნის ისტორიაზე
·
მოსწავლეთა
გარკვეულმა ჯგუფმა წარმოადგეინოს კედლის გაზეთი
·
დაამზადონ
საინფორმაციო ბროშურა
·
უპასუხებონ ყველა იმ
კითხვას, რომლის საჭიროებაც გამოიკვეთა სკოლაში გამოკითხვების და
მასწავლებლებთან ინტერვიუს შედეგად.
·
პრეზენტაციის
დასასრულს მოსწავლეებმა აღნიშნულ თემას გაუკეთონ ანალიზი ე.წ ,,ვინ დაიპყრობს
ღრუბლებს“ პროგრამა Power Point-ში აწყობილი პრეზენტაციით.
·
პრეზენტაციებს გაუზიარონ
თანატოლებს და მასწავლეებს ელექტრონული ფოსტის საშუალებით, ატვირთავონ ბლოგზე და
ინტერნეტ სივრცეში ისტ-ის ვებ-გვერდზე.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გრძელვადიანი მიზნები:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის განხორციელება ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში
ისეთი უნარების განვითარებას, როგორიცაა:
·
ინფორმაციის მოპოვების
კრიტიკულად შეფასების, შემოქმედებითად გამოყენების უნარები
·
ინფორმაციის ხელმისაწვდომობისა
და გამოყენების ეთიკურ/იურიდიულ საკითხების
და ნორმების დაცვის აუცილებლობის უნარები.
·
ისტ პროდუქტის შექმნის საშუალებების ფლობის
უნარი
·
ინფორმაციუის კლასიფიკაციის,
ანალიზის და სინთეზის უნარები.
·
პროექტის დაგეგმვის,
განხორციელების, შდეგების ანალიზის და დასკვნების გაკეთების უნარები.
·
საღი მსჯელობის, კომუნიკაციის,
პრეზენტაციის უნარები.
·
სოციალური უნარები
(ურთიერთთანამშრომლობა, სხვისი მოსაზრების პატივისცემა და ა.შ)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შინაარსობრივი სტანდარტები
და ინდიკატორები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ისტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და
გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
·
ახდენს
ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის
ეფექტიანად კომბინირებას მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას;
·
აფასებს ციფრული
საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს ციფრულ საშუალებებს
ცნებების, ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას; აუდიტორიის მოთხოვნების და საკუთარი (ან ჯგუფის) მიზნების
გათვალისწინებით, ამზადებს პრეზენტაციას/სლაიდებს
საკუთარი (ან ჯგუფის) მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის შედეგის
სადემონსტრაციოდ;
ის ტექნ. VI.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება
ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში
·
ინფორმაციის და
ციფრული მასალის ძიებისას ეფექტიანად იყენებს გავრცელებული საძიებო სისტემების
შესაძლებლობებს: ფლობს საძიებო სისტემის მაღალი დონის შესაძლებლობებს და საძიებო
ფრაზების სინტაქსს. აფასებს და მსჯელობს ერთი სისტემის უპირატესობაზე მეორესთან
შედარებით;
ის ტექნ. VI.4. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა
და გამოყენება კომუნიკაციისათვის და თანამშრომლობისათვის
იყენებს ისტ-ს ავტორებთან და ექსპერტებთან საკომუნიკაციოდ
ციფრული ინფორმაციის მოსაძიებლად, ციფრული მასალის შესაქმნელად და მისი ხარისხის
გასაუმჯობესებლად;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
წინარე ცოდნა:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
·
მოსწავლეებს
განვითარებული აქვთ კომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევები,
·
მუშაობენ პროგრამა word-ში, mikrosoft power point-ში,
·
შეუძლიათ ინტერნეტში
მასალის მოძიება ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვით
·
იციან ფოსტის
გამოყენება და როგორ დაამყარონ ონლაინ
კავშირი ერთმანეთთან, შეუძლიათნ გუგლდოკებში ინფორმაციის გაზიარება.
·
იციან ბლოგზე მასალის
განთავსება
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
განხორციელებისთვის საჭირო აქტივობები:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I კვირა:
აქტივობა 1.
მიზანი:
დაინტერესებისა და ინფორმირებისთვის.
აქტივობა 2.
მოსწავლეებს ვაცნობ თემის
შინაარსს პრეზენტაციის საშუალებით,
მიზანი:
საშუალებას მისცემს უკეთ
ჩაწვდნონ პროექტის მიზნებს და აუმაღლდეთ მოტივაცია სამუშაოს მიმართ.
აქტივობა 3.
გონებრივი იერიშის მეთოდის
გამოყენება.
მოსწავლეებს ვუსვავ თემატურ
კითხვებს,რაც საშუალებას მაძლევს ზოგადი თემიდან უფრო კონკრეტულამდე დავიყვანო მათი
შემოქმედებითი აზროვნება.
მიზანი:
მოსწავლეთა წინარე ცოდნის
გაგება
II კვირა:
აქტივობა 4.
მიზანი:
მისი საშუალებითაც ზუსტად
ვაძლევ მითითებებს ვის რა ევალება და რა დროში უნდა გაწერონ სამუშაო.
აქტივობა 5.
შუალედური მონიტორინგი
მიზანი:
რამდენად სწორად წარმართავენ
დავალებულ სამუშაოებს მოსწავლეები, ხომ არ არის საჭირო გეგმის მოდიფიცირება, რჩევების
მიცემა და კითხვებზე შესაბამისი პასუხები.
აქტივობა 6.
პროგრამა Power Point-ში მოამზადებული პრეზენტაციის წარდგენა და გაზიარება
მიზანი:
განუვითარდებათ ისტ პროდუქტის შექმნის საშუალებების
ფლობა.
IIIკვირა
აქტივობა 7.
შექმნიან კედლის გაზეთს.
მიზანი:
მუშაობის შედეგის დემონსტრირება.
აქტივობა 8.
დაამზადებენ საინფორმაციო ბიულეტინებს.
მიზანი:
ინფორმირება და დაინტერესება საზოგადოების.
აქტივობა 9.
მოიძიებენ ვიდეო-რგოლს
ინერნეტის წარმოშობის და განვითარების ეტაპებზე.
მიზანი:
ინფორმირება დაინტერესებული საზოგადოების
IV კვირა
აქტივობა 10.
შუალედური მონიტორინგი
მიზანი:
მოსწავლეთა ნამუშევრების
გადახედვა, მათი საქმიანობის შეფასება, სუსტი და ძლიერი მხარეების გამოვლენა.
აქტივობა 11.
შესრულებული ნამუშევრების ერთმანეთისადმი გაზიარება ელ.ფოსტის საშუალებით.
მიზანი:
თანამშრომლობითი უნარის
განვითარება და ურთიერთშფასება
აქტივობა12.
შექმნილი ისტ პროდუქტების
ბლოგზე ატვირთვა და ასევე სოციალურ ქსელში ისტ-ის ვებ-გვერდზე განთავსება
მიზანი:
განუვიათარდებათ უნარი
შექმნის (პრეზენტაცია, ონლაინ რესურსები)
და ინფორმაციის განთავსების ინტერნეტ სივრცეში
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შედეგები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
·
გავეცნობით რა არის
ინტერნეტი, როგორ და სად შიქმნა.
·
ვისაუბრებთ
ვებ-საიტებსა და ვებ-გვერდებზე, ინტერნეტ ბრაუზერების მნიშვნელობაზე და სამისამართო სისტემაზე.
·
მოსწავლეები
პრეზენტაციის სახით წარმოადგენენ თავიანთ ნამუშევრებს აღნიშნულ თემასთან
დაკავშირებით.
·
გვაჩვენებენ ფილმს ინტერნეტის
წარმოშობისა და განვითარების ეტაპების შესახებ
·
მოსწავლეთა გარკვეული
ჯგუფი წარმოადგენს კედლის გაზეთს.
·
დაამზადებენ
საინფორმაციო ბროშურებს
·
უპასუხებენ ყველა იმ
კითხვას, რომლის საჭიროებაც გამოიკვეთა სკოლაში გამოკითხვების და
მასწავლებლებთან ინტერვიუების შედეგად.
·
პრეზენტაციის
დასასრულს მოსწავლეები აღნიშნულ თემას გაუკეთებენ ანალიზს ე.წ ,,ვინ დაიპყრობს
ღრუბლებს“ პროგრამა Power Point-ში აწყობილი პრეზენტაციით.
·
თავიანთ შესრულებულ
ნამუშევრებს გაუზიარებენ ერთმანეთს ელექტრონული ფოსტის საშუალებით.
·
პრეზენტაციებს
ატვირთავენ ბლოგზე
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების ინსტრუმენტების
მოკლე მონახაზი:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
·
პროექტის განმავლობაში
გამოვიყენებ გამოკითხვას ზოგადი და თმატური კითხვების შესაბამისად.
·
გონებრივი იერიშის გამოყენებით განვსაზღვრავ
მოსწავლეების წინარე ცოდნას, მოსწავლეებს ვთხოვ დაიწყონ სქემის ,,ვიცი, მინდა
ვიცოდე, გავიგე „ შევსება.
·
პერიოდულად განვიხილავ პასუხებს შინაარსობრივ
კითხვებზე, რათა შევაფასო თემის გააზრების ხარისხი და შესაბამისად წარვმართო
პროექტის პროცესი.
·
ჯგუფურ მუშაობას შვაფასებ ჯგუური მუშაობის
რუბრიკის გამოყენებით.
·
მუშაობის პროცესში პერიოდულად გავმართავ
თანაკლასელების შეხვედრებს უკუკავშირის გაზიარებისთვის.
·
გამოვიყენებ თითშფასების რუბრიკებს
·
პროექტზე დასრულების შემდეგ მოსწავლეთა
შფასებისთვის გამოვიყენებ ჯგუფური მუშაობის, პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკებს.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის განხორციელების
რისკები და შესაძლო ხარვეზები,
მათი თავიდან აცილების
გზები:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
რისკები
|
თავიდან აცილების გზები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შესაძლოა აღმოჩდნენ
პასიური მოსწავლეები
|
ჯგუფის წევრებს მივცემ
რეკომენდაციას, სამუშო გადაანაწილონ ისე, რომ ყველა წევრს ჰქონდეს კონკრეტული
დავალება
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შესაძლოა მოსწავლეების
ნაწილს არ ჰქონდეს წვდომა ინტერნეტზე
|
მოსწავლეებს შუძლიათ
ისარგებლონ სკოლის კომპიუტერული ლაბორატორიით
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შესაძლოა მოსწავლეებმა
მოიძიონ ინფორმაცია არასანდო წყაროდან
|
კონსულტაციები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო თემისთვის საჭირო
მასალები:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების რუბრიკები
ინფორმაციის მოპოვების უნარის შეფასების სქემა
|
შედეგები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
|
ინფორმაციის
საშუალებების გამოყენება
|
იყენებს მხოლოდ ხელთ არსებულ მცირე ინფორმაციას
|
იყენებს ინფორმაციის რამდენიმე წყაროს
|
იყენებს
ინფორმაციის მრავალფეროვან საშუალებებს
|
|
მოპოვებული
ინფორმაციის შესაბამისობა დასმულ შეკითხვებთან
|
მოპოვებული ინფორმაცია მცირედ
შეესაბამება დავალებას
|
მოპოვებული მასალა ძირითადად
შეესაბამება დასმულ კითხვებს
|
მოპოვებული
ინფორმაცია მთლიანად შეესაბამება დასმულ კითხვებს
|
|
მოპოვებული
მასალის ორგანიზება
|
არასწორადაა ორგანიზებული
|
მასალა ორგანიზებულია, მაგრამ რთულად აღიქმება
|
მასალა
კარგადაა ორგანიზებული
|
|
ინფორმაციის
ანალიზი და გამოყენება
|
უჭირს მოპოვებული ინფორმაციის ანალიზი და გამოყენება
|
ძირითადად ახერხებს ინფორმაციის ანალიზს და გამოყენებას.
|
სრულყოფილად
ახდენს ინფორმაციის ანალიზს. მიზანმიმართულად იყენებს მოპოვებულ ინფორმაციას
|
კვლევის უნარის შეფასების რუბრიკა
|
შედეგები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
|
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
|
უჭირს კვლევის მიზნის განსაზღვრა
|
ძირითადად სწორად აყალიბებს მიზანს
|
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, განსაზღვრავს
სპეციფიკურ დეტალებს
|
|
საჭირო მასალის
აღჭურვილობის
განსაზღვრა
|
ჩამოთვლის საჭირო მასალის ნაწილს
|
ჩამოთვლის
ძირითად საჭირო მასალას
|
ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას
|
|
კვლევის შედეგის ვარაუდი
|
ვარაუდს ნაწილობრივ
აყალიბებს, მაგრამ
ვერ ასაბუთებს
|
ვარაუდობს კვლევის შედეგს,
ნაწილობრივ ასაბუთებს საკუთარ ვარაუდს
|
ვარაუდობს კვლევის შედეგს,
ასაბუთებს
საკუთარ ვარაუდს
|
|
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა
|
ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ზოგიერთ ეტაპს
|
ჩამოთვლის კვლევის ძირითად ეტაპებს
|
დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის ეტაპებს
|
|
მონაცემთა ანალიზი
|
აკეთებს მონაცემთა ნაწილობრივ ანალიზს
|
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს ხარვეზებით
|
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და წარმოადგენს სხვადასხვა
გამომსახველობითი
საშუალებების გამოყენებით
|
|
დასკვნა
|
უჭირს დასკვნების გაკეთება
|
აკეთებს ძირითად დასკვნებს
|
აკეთებს სრულფასოვან დასკვნებს
|
პროექტის
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
|
შედეგები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
|
საინტერესო შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის აუდიტორიის დაინტერესების მცდელობა
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც საინტერესოს
ხდის შესავალს
|
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გასაგებად ვერ მსჯელობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
საუბარი გამართული და გასაგებია.
არ ორჭოფობს, საუბრობს დარწმუნებით
|
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ახერხებს აუდიტორიის დაინტერესებას
|
ნაწილობრივ ახერხებს აუდიტორიის დაინტერესებას
|
გრძნობს და ითვალისწინებს აუდიტორიის ინტერესებს
კარგად აქვს გამომუშავებული კომუნიკაციის უნარი
|
|
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირედ
|
იყენებს დიაგრამებს, ცხრილებს
იყენებს მრავალფეროვან თვალსაჩინოებას
|
|
პასუხები აუდიტორიის კითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხობს კითხვების დიდ ნაწილს
|
ყველა კითხვას
პასუხობს
გამართულად, დამაჯერებლად პასუხობს ყველა კითხვას
|
ჯგუფური
მუშაობის შეფასების რუბრიკა
|
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია
|
ჯგუფის მუშაობა დამაკმაყოფილებელია
|
ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია
|
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის
სამუშაო არ იყო განაწილებული
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის
არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს
შორის სამუშაო თანაბრად გადანაწილდა
|
|
ჩართულობა
|
ჯგუფის ერთ (ორი) წევრი აქტიურობდა
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა
|
ჯგუფის ყველა
წევრი აქტიურობდა
|
|
ურთიერთმოსმენისა და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ, არ უსმენენ ერთმანეთს, არ იზიარებენ ერთმანეთის
აზრს.
|
ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ ეტევიან
განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ გადააცდინეს დროს
|
დაიცვეს დროის ლიმიტი
|
მოსწავლეთა თვითშეფასება
სახელი და გვარი _________________
შეაფასეთ თქვენი აქტიურობა პროექტის განხორციელების სხვადასხვა
ეტაპზე მოცემული უჯრები გააფერადეთ
თქვენი პასუხის შესაბამისად
1.
კვლევის კითხვარის შედგენაში
აქტიური მონაწილეობა
მივიღე □ □
□ □ □ არ მიმიღია
მონაწილეობა
2.
კვლევის დაგეგმვაში
აქტიური მონაწილეობა
მივიღე □ □
□ □ □ არ მიმიღია
მონაწილეობა
3.
კვლევის ჩატარების პროცესში
აქტიური მონაწილეობა
მივიღე □ □
□ □ □ არ მიმიღია
მონაწილეობა
4.
კვლევის შედეგების დამუშავებაში
აქტიური მონაწილეობა
მივიღე □ □
□ □ □ არ მიმიღია
მონაწილეობა
5.
კვლევის შედეგების შესახებ
პრეზენტაციის შექმნაში
აქტიური მონაწილეობა
მივიღე □ □
□ □ □ არ მიმიღია
მონაწილეობა
6.
ინფორმაციის
მოძიება- დამუშავებაში
აქტიური მონაწილეობა
მივიღე □ □
□ □ □ არ მიმიღია
მონაწილეობა
7.
პრეზენტაციის შექმნაში
აქტიური მონაწილეობა
მივიღე □ □
□ □ □ არ მიმიღია
მონაწილეობა
8.
ვფლობ ინფორმაციას ინტერნეტის განვითარების ეტაპების შესახებ
სრულად □
□ □ □
□ არასრულად
9.
აქტიური მონაწილეობა მივიღე ბროშურის შექმნაში
საინტერესო □
□ □ □
□ არ დამაინტერესა
10. ჯგუფში მუშაობა
მომწონს □
□ □ □
□ არ მომწონს
11. მომავალშიც მივიღებ
მონაწილეობას სხვა პროექტის
განხორციელებაში
კი □
□ □ □
□ არა
პროექტის ჩეკლისტი
|
|
|
|
|
|
სასწავლო პროცესი ორიენტირებულია მოსწავლეებზე
|
|
|
|
პროექტი ეფუძნება მნიშვნელოვან სასწავლო ამოცანებს
და შეესაბამება სტანდარტებს
|
|
|
|
პროექტი ეფუძნება მიმართულების მიმცემ საკვანძო
შეკითხვებს
|
|
|
|
პროექტში ინტეგრირებულია მიმდინარე და შემაჯამებელი
შეფასების კომპონენტები
|
|
|
|
პროექტში შეტანილია ურთიერთდაკავშირებული დავალებები
და აქტივობები, რომლებიც დროშია გაწერილი
|
|
|
|
პროექტი უკავშირდება რეალურ ცხოვრებას
|
|
|
|
მოსწავლეები წარმოადგენენ თავიანთ ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს
ნამუშევრების გამოქვეყნებით, პრეზენტაციით ან გამოფენით.
|
|
No comments:
Post a Comment